Veel gestelde vragen

Krijg ik hetzelfde product als afgebeeld ?

Uiteraard ! Wat je ziet is wat je krijgt.  Precies hetzelfde artikel, dezelfde kleur, en hetzelfde merk. Wij zitten natuurlijk niet te wachten op een retourzending net zo min als jij zit te wachten op een afwijkend product.

waar vindt ik mijn factuur ?

Na betaling krijg je de factuur via je mail toegestuurd. Hier kan wat vertraging in zitten. Dit is afhankelijk van welke betaalmethode je hebt gekozen. Controleer ook even je spambox als het lang duurt.

Hoe kan ik een bestelling retourneren ?

Als je niet tevreden bent met een ontvangen product kun je dit product binnen 14 dagen retourneren. Je krijgt het aankoopbedrag dan binnen 14 dagen nadat we het product ontvangen en gecontroleerd hebben teruggestort. 

 

Worden producten die staan vermeld als "niet op voorraad" wel geleverd ?

Sommige producten bestellen we bij één van onze leveranciers nadat de order bij ons is binnen gekomen. Deze producten vallen buiten het consumenten-retourrecht voor online aankopen. Dit houdt in dat je hiervoor een aanbetaling doet en deze daarna in onze winkel komt afhalen. Zo ben jij gegarandeerd van een scherpe prijs. En blijven wij nooit met een speciaal besteld item zitten.

Hoe doe ik een retour zending ?

Verpak je retourzending goed. Transport schade kan ervoor zorgen dat we het geretourneerde niet accepteren. Zorg ervoor dat de zending verzekerd is voor verlies of diefstal. Je kunt verzenden via DHL-DPD-FedeX of Post.nl. Alles is mogelijk. Met een handtekening voor ontvangst heb je extra zekerheid.

Stuur ons een bericht

Gegevens Paragliding-shop

KvK: 90161491

BTW: NL865227421B01